به گزارش لنگرخبر، هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های قابل بهره برداری شهرداری لنگرود با حضور کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار لنگرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در سالن کنفرانس اجتماعات شهرداری به بهره برداری رسید.



رحیم حیدری در این مراسم ایجاد رفاه، آسایش و آرامش در جامعه را یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: مردم، ولی نعمتان نظام و سرمایه اجتماعی هستند و همیشه نقش و جایگاه و رسالت خود را در رابطه با انقلاب و حفظ دستاوردهای آن نشان دادند.



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه برخی از مجموعه ها در مسائل اجرایی به دلیل تحریم ها و کمبود اعتبارات به دنبال توجیه در جهت عدم اجرای پروژه ها هستند، گفت: در مقابل نیز برخی از افراد مسؤول و دلسوز به نظام به دنبال پیدا کردن راهکار در جهت انجام تکلیف هستند.



به گفته فرماندار لنگرود، از مسائل مهمی که در موفقیت مجموعه ها می تواند مؤثر باشد هدف گذاری کارشناسانه و دقیق مبتنی بر برنامه، تعامل، تفاهم و همراهی در جهت نیل به اهداف است که خوشبختانه مجموعه شهرداری لنگرود و شورای اسلامی این شهر در چنین فضایی مشغول به فعالیت هستند.



وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و مجموعه رسانه شهرستان در انعکاس به موقع و درست اخبار بیان کرد: اصحاب رسانه این شهرستان به مثابه یار دوازدهم تیم ها عمل کرده و در ایجاد آرامش بخشی و انعکاس به موقع و درست اخبار نقش مؤثری ایفا می کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان