به گزارش لنگرخبر، هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های قابل بهره برداری شهرداری لنگرود با حضور کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار لنگرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در سالن کنفرانس اجتماعات شهرداری به بهره برداری رسید.



کیمیا تنهایی در این مراسم با بیان اینکه پروژه های خوب  عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری لنگرود نشان دهنده همکاری و هماهنگی و همدلی خوب مابین مدیریت شهرداری و اعضای شورای شهر لنگرود است، اظهار کرد: اگر انسجام و همراهی بین اعضا نباشد نمی توان شاهد رشد و انجام کارها شد که خوشبختانه این مهم در لنگرود به خوبی حس می شود که در طی این سال ها نیز شاهد افتتاح پروژه های بزرگی در شهر بودیم.



وی با بیان اینکه پیگیری های مسؤولین شهرداری و شورا از مسؤولین استانی و کشوری و دریافت اعتبار، باعث شد تا پروژه های خوبی در این شهر انجام شود، گفت: همه باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و در زمان تصدی مسؤولیت کارها را برای مردم و خدمت به آنان انجام دهیم چراکه مردم ما مردم قدردانی هستند.



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه در زمان بارندگی شاهد آب گرفتگی معابر بودیم و لنگرود همواره بر روی آنتن بود، افزود: انجام پروژه دفع آب های سطحی توسط شهرداری موجب شد تا مردم این شهر در زمان بارندگی مانند گذشته دچار مشکل نشوند که این نشان دهنده انجام با موفقیت این پروژه خوب است.



تنهایی با بیان اینکه منابع مختلفی برای تأمین اعتبار جهت انجام کارهای عمرانی و غیره وجود دارد، گفت: برای دریافت این منابع نیاز است تا شهرداران و اعضای شورای شهر به صورت جدی از مسؤولین استانی و کشوری مطالبه کنند که این موضوع به خوبی توسط مدیریت شهری لنگرود انجام شد که منجر به انجام بسیاری از پروژه ها شده است.



وی با بیان اینکه از عمر دولت مدت زیادی باقی نمانده است، افزود: همه ما باید تلاش کنیم که در هر دولتی برای مردم خدمت کنیم که ثمره آن خدمات را مردم در سال های آینده به خوبی ببینند و درک کنند و مردم حتماً قدردان زحمات مسؤولین هستند و باید کمتر به مسائل جناحی، سیاسی و حاشیه ها ورود و توجه کرد و فقط خدمت به مردم سرلوحه کار مسؤولین باشد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان