به گزارش لنگرخبر به نقل از شبستان، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر ، افتتاح پروژه های گاز رسانی به روستاهای شهرستان لنگرود،  دهکده پروتئینی دکتر خاکی،  افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج بصورت متمرکز در گلباغ بازارده با حضور فرماندار لنگرود به بهره برداری رسید.



« رحیم حیدری »  در این مراسم ایجاد رفاه، آسایش و آرامش  در جامعه را یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم، ولی نعمتان نظام و سرمایه اجتماعی هستند و همیشه نقش و جایگاه و رسالت خود را در رابطه با انقلاب و حفظ دستاوردهای آن نشان دادند.



فرماندار شهرستان لنگرود هدف گذاری کارشناسانه و دقیق مبتنی بر برنامه، تعامل، تفاهم و همراهی در جهت نیل به اهداف را یکی از رموز موفقیت مجموعه ها دانست و تصریح کرد: سیاست  عدالت محوری و توسعه امکانات در تمام نقاط کشور توسط حاکمیت و دولت در دستور کار قرار دارد.



حیدری با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر چهار روستا شهرستان لنگرود از نعمت گاز برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: با افتتاح این چهار روستا، درصد بهره مندی روستایی از نعمت گاز به ۹۸/۹ درصد افزایش یافت.



 



« احسان شهابی » در این مراسم با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: وضعیت برخورداری استان گیلان از نعمت گاز در بخش شهری ۵۱ شهر با ۹۹/۹۷ درصد و در بخش روستایی دو هزار و ۸۰ روستا با ۹۵/۹۱ درصد است.



رئیس اداره گاز شهرستان لنگرود تعداد روستای گازدار شهرستان را ۱۵۱ روستا اعلام و اذعان کرد: گاز رسانی به چهار روستا خرار، خلیفه گوابر، گرسک بالا و دشت علم در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد.



شهابی خاطرنشان ساخت: گازرسانی به چهار روستای شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر ۷۸۵ میلیون تومان انجام و  درصد بهره مندی روستایی به ۹۸/۹ درصد افزایش یافت.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان