به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با اشاره به فرارسیدم ایام ماه رجب اظهار کرد: انسان باید برای درک بهتر ماه مبارک رمضان و شب های قدر خود را از ماه رجب آماده می کنند و اگر انسان آمادگی و قابلیت نداشته باشد در همین دنیا هم به مقصد درستی نمی تواند برسد.

وی با بیان اینکه انسان در امور معنوی نیز باید آمادگی داشته باشد، گفت: انسان باید از فرصت ها به خوبی استفاده کنند و ماه رجب فرصت مناسبی برای خودسازی و آمادگی برای درک شب های قدر است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع مداحان و روز میلاد حضرت زهرا (س) افزود: در این دیدار رهبری فرمودند که همه باید جامعه را به سمت رعایت ادب اسلامی هدایت کنند و این وظیفه همه مداحان، سخنرانان، اساتید، مسؤولین و رسانه ها است.

نقوی با بیان اینکه انسان باید برای هر چیزی که می شنود تحقیق کند و بدون تحقیق گفته ها و شنیده ها را بپذیرند، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع در فضای مجازی زیاد است و مطالب زیادی در فضای مجازی گفته می شود و برخی مخاطبان و کاربران فضای مجازی بدون تحقیق بر گفته ها و شنیده ها صحه می گذارند که این سم بزرگی است که اگر حرفی بی اساس در فضای مجازی یا جامعه گفته شود و مردم نیز بدون تحقیق گفته را بپذیرند موجب بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولین و نظام می شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره درباره ایران و مردم این کشور دچار اشتباهات محاسباتی کرده است، افزود: دشمن در دوره پهلوی ایران را منطقه و کشوری باثبات می دانست ولی مردم انقلاب و پهلوی را بیرون کردند و از اول انقلاب تاکنون نیز در زمینه های مختلف تلاش کردند مردم را علیه و روبروی نظام قرار دهند که درهرصورت شکست خوردند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان