حذف جرائم رانندگان دارای برگه تردد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۰:۲۹ چاپ کد خبر: 115556

به گزارش لنگرخبر به نقل از فارس، هم زمان با شروع موج سوم کرونا در کشور و در تبعه آن افزایش میزان فوتی و ابتلا ناشی از کرونا ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا کشور در اوایل آذرماه تشکیل جلسه داده و محدودیت هایی را در کشور اعمال کردند.

طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا کشور از هفته اول آذرماه ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع و خودروها در صورت به شهرهای قرمز یک میلیون و شهرهای نارنجی با جریمه ۵۰۰ هزارتومانی مواجه می شدند.

ولی اجرای این طرح برای برخی از کارکنان ادارات دولتی و همچنین شرکت های خصوصی و دولتی مشکلاتی را ایجاد و خودروهای آنان به دلیل تفاوت محل سکونت و کار با جریمه های بسیار زیادی روبه رو شدند.

به همین منظور این افراد برای جلوگیری از جریمه شدن میلیونی باید به سایت فرمانداری شهر خود رجوع کرده و برای تهیه برگه تردد اقدامات لازم را انجام دهند، ولی برخی از مردم باوجود داشتن برگه تردد همچنان برای آنان جریمه صادر می شود.

به همین منظور رئیس پلیس راهور گیلان می گوید کسانی که برگه تردد داشته و برای آنان همچنان جریمه صادر می شود به هیچ عنوان نگران نبوده و به پلیس راهور مراجعه نکنند.

به گفته امیر طالبی، پلیس راهور به زودی تاریخی را اعلام و افرادی که با جریمه مواجه شدند مدارک خود را تحویل همکاران ما داده و در صورت موافقت کمیسیون جریمه آنان صفر می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان