به گزارش لنگرخبر، حسین حسن پور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای بسیار زیادی است، اظهار کرد: امروز در هرکجای کشور مشکلی پیش بیاید پلیس مقتدرانه در مقابل آن ایستادگی می کند و با مخلین نظم و امنیت برخورد می کند.

جانشین فرمانده ناجا گیلان با بیان اینکه ناجا در خط مقدم برقراری نظم و امنیت است، گفت: همه مردم در برقراری امنیت نقش دارند و اگر همراهی و کمک مردم با پلیس نباشد نمی توان به خوبی امنیت را ترسیم کرد و از این همکاری تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در چارچوب مقررات در برابر هر ظلمی برخورد می کند، افزود: ناجا در حال انجام مأموریت فراوانی است که برخی از آن دارای مأموریت های ویژه پلیس بوده که ازجمله اولویت ای پلیس، مقابله با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر است.

حسن پور با بیان اینکه برخی با توزیع و فروش مواد مخدر به دنبال سودجویی و از بین بردن نیروی جوان داخلی است، افزود: چهار تن و ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر دریازده ماهه سال جاری کشف و ضبط و ۷۷۰ نفر در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده ناجا گیلان، یکی دیگر از مأموریت های اصلی ناجا را کشف و برخورد با دارندگان اسلحه غیرمجاز و اشرار دانست که در این راستا بیش از چهار هزار اسلحه غیرمجاز دریازده ماه سال جاری کشف و ضبط شده است.

به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم از زحمات بیش از سه سال مجید نیکویی در شهرستان لنگرود، تجلیل و حمیدرضا سرخوش پور به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود منصوب شد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان