به گزارش لنگرخبر، در یک اقدام خداپسندانه از سوی خانواده شهید عباس ابراهیم پور در شهرستان لنگرود یک باب حسینیه در انزلی محله این شهر به زیربنای صد مترمربع احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.



از سوی خانواده این شهید بزرگوار نیز هفت دستگاه ویلچر به همراه هفت منبع اکسیژن و دستگاه مانومتر به هفت مسجد این شهرستان اهدا شد تا در صورت نیاز هر فرد با مراجعه به هیئت امنا مساجد به عنوان امانت به صورت صلواتی در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.



گفتنی است برای احداث حسینیه و خرید هفت دستگاه ویلچر و دستگاه اکسیژن اعتباری بالغ بر یک صد و بیست میلیون تومان هزینه صرف گردید که توسط این خانواده شهید اهداشده است.



از سال گذشته با شیوع بیماری کرونا تعداد ۳۱۳ بسته سبد کالا باارزش ریالی یک صد و بیست میلیون تومان توسط خانواده شهید عباس ابراهیم پور بین نیازمندان لنگرودی توزیع گردید.



به گزارش لنگرخبر، سرهنگ پاسدار شهید عباس ابراهیم پور متولد ۱۳۵۲ در سن ۱۳ سالگی به صورت داوطلبانه بسیجی به جبهه اعزام شد و در عملیات والفجر ده در منطقه حلبچه براثر ترکش خمپاره مجروح و در همان عملیات با تنی مجروح به اسارت نیروهای بعثی درآمد درحالی که همرزمانش خبر شهادت او را آورده و قبری برایش تهیه نمودند و مراسم شهادت گرفته شد تا اینکه در ۲۲ شهریور ۱۳۶۹ به همراه هم رزم دیگر خود حاج اسماعیل یکتایی از اسارت آزادشده و هر دو زائر مزار خود در گلزار شهدای لنگرود شدند



سرهنگ پاسدار آزاده و جانباز هفتاد درصد عباس ابراهیم پور در ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ براثر شدت عارضه جانبازی از دوران دفاع مقدس در بیمارستان ساسان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان