فرهاد کشاورز امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به نام نویسی خود به عنوان کاندیدا ششمین دوره شورای شهر در حوزه انتخابیه لنگرود اظهار کرد: از تمامی کسانی که دل درگرو این شهردارند تقاضا می کنم در این مسیر بنده را از راهنمایی های سازنده شان بهره مند سازند.



وی با بیان اینکه شوراها فرصتی است تا همه مردم در آبادانی شهر خود سهیم باشند، گفت: مردم در انتخابات، کاندیداهای موردنظر با توجه به توانایی ها برای شورا را انتخاب می کنند تا آن عضو به عنوان عضو شورا زبان گویای مردم باشد.



این داوطلب انتخابات شورای شهر لنگرود با بیان اینکه در طی چند سال اخیر به دلیل شغل خود، با فرایندهای قانونی شوراها و نیازهای شهری آشنا شده و هستم، تصریح کرد: جامعه در هرلحظه در حال پیشرفت است و نیازهای افراد جامعه نیز متنوع و زیاد می شود که شوراها باید تلاش کنند تا نیازهای مردم بر اساس شاخصه های شهرسازی را تا حد ممکن اجرایی کنند.



کشاورز با بیان اینکه تلاش می کنم در صورت دریافت نمره قبولی از آزمون شورا زبان گویای مردم باشم، افزود: همیاری و همکاری از خصوصیت بارز کار شورایی است که هر زمان که اعضای شورا با یکدیگر اتفاق نظر داشتند شاهد بالندگی شهر بودیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : فرهاد کشاورز

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان