به گزارش لنگرخبر، غلامرضا منصفی رئیس فعلی شورای شهر لنگرود نیز برای شرکت در عرصه رقابت دور ششم شورای شهر لنگرود نام نویسی کرد.



منصفی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه شورای اسلامی شهر یکی از مهم ترین نمادهای مردم سالاری اسلامی و شفاف ترین مسیر برای اعمال اراده عمومی و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات شوراها مؤید عقبه مردمی نظام و موجبات نومیدی دشمنان از توطئه پردازی های نو به نو اجانب می شود.



وی با تأکید بر نقش بارز آرا و انتخاب مردم در تعیین سرنوشت خویش گفت: با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات و با کسب اجازه از دلسوزان و علاقه مندان به عمران و آبادانی بیش ازپیش شهرمان لنگرود، برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی داوطلب شدم.



این داوطلب دور ششم شورای شهر لنگرود با بیان اینکه اعتقاددارم تجربه مفید چند دوره عضویت در شورای شهر می تواند برای دوره بعد مفید و زمینه انتقال دانش و تجربه انباشته مدیریت شهری را برای آیندگان فراهم نماید، افزود: در این مسیر نیز انتظار دارم در مسیر ایفای این وظیفه خطیر، یکدلانه همراه و همگام این کمترین باشید.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : درسیاهکل

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان