حمید رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: پس از فوت نماینده فقید مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس، مقرر شد انتخابات میان دوره ای مجلس در این شهرستان برگزار شود که به همین منظور مراحل ثبت نام کاندیداها از روز گذشته آغاز و تا مدت زمان یک هفته ادامه دار است.

وی از ثبت نام پنج کاندیدا در نخستین روز از آغاز ثبت نام خبر داد و گفت: در نخستین روز ثبت نام روز گذشته پنج کاندیدها با حضور در فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برای حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس نام نویسی کرده که این روند کماکان ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه کاندیداها از سه روش قادر به ثبت نام در انتخابات میان دوره ای مجلس هستند، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و با تمهیدات اتخاذ شده کاندیداها می توانند از سه روش نرم افزار موبایلی،  دسکتاپ رایانه و حضوری برای شرکت در انتخابات نام نویسی کنند.

رضایی با درخواست از کاندیداها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام ثبت نام در انتخابات مجلس بیان کرد: اگر کاندیداها امکان ثبت نام اینترنتی را ندارند برای ثبت نام حضوری با تعداد افراد همراه کمی به محل فرمانداری مراجعه و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان