به گزارش خبرانلاین از رشت  :ارسلان زارع  در جلسه مجمع خیرین امنیت ساز استانی اظهار داشت: خیرین امنیت ساز با حمایت های معنوی و مادی خود، بروز آسیب های اجتماعی را کاهش داده و احساس آرامش و امنیت اجتماعی را توسعه می دهند.

 استاندار گیلان ابراز داشت: قطعاً اساس فعالیت ها، تلاش، برنامه ریزی ها و اقدامات پلیس  با درنظرگرفتن نظرات مردم و منافع عمومی آنان است.

 زارع خاطرنشان کرد: هر چه در راستای تأمین امنیت، حفظ و ثبات آن در جامعه گام های استواری بر داریم و با قدرت بیشتری حرکت کنیم می توانیم تهدیدات بیشتری را خنثی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: اگر در جامعه ای امنیت و احساس امنیت محقق شود آن جامعه می تواند به راحتی در راستای اهداف خود گام بردارد.

 رئیس شورای تامین استان گیلان با اشاره به نیازمندی گیلان به خیرین امنیت ساز گفت: برقرارکنندگان امنیت در گیلان می توانند با قاطعیت در مقابل هنجارشکنان که خلاف قانون و نظم عمومی حرکت می کنند بایستند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: در هر جامعه ای شرط پایداری و ثبات امنیت همکاری و مشارکت مردم با پلیس آن منطقه و ایجاد اعتماد مردم است.

استاندار گیلان عنوان داشت: ایجاد امنیت به فراهم آوردن زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند است که اهتمام همه سازمان های متولی امر را می طلبد.

رئیس شورای تأمین گیلان تصریح کرد: در فضای مجمع خیرین سلامت، مجمع خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین امنیت ساز عملاً از ظرفیت های موجود بهره گیری شده است.

 نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم و اساسی دولت واگذاری امور به مردم و جلب همکاری و مشارکت آن ها در عرصه های مختلف است. 

 استاندار گیلان ابراز داشت: ایجاد واحدهایی مانند مجموعه خیرین امنیت ساز علاوه بر افزایش و تقویت تعامل مردم و پلیس سبب افزایش اعتماد و جلب مشارکت مردمی می شود.

 وی افزود: این امر می تواند خدمات شایان خیرین امنیت ساز  در عرصه حمایت معنوی، نوسازی، آرامش عمومی و امنیت اجتماعی را به عنوان مجموعه ای در کنار نیروی انتظامی توسعه دهد.

زارع با بیان اینکه خیرین امنیت ساز بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند بیان کرد: از اقدامات موثر در این حوزه می توان به ایجاد پروژه های خدمات رسانی و تامین بخشی از هزینه های جاری، توسعه فضاهای انتظامی و تأمین تجهیزات عمومی اشاره داشت.

 وی اظهار داشت: افرادی که دارای نهادها و سازمان ها بوده و در  رده و مقام هایی هستند که می توانند در حوزه اقتصادی و فراهم آوردن زیرساخت های امنیتی کمک کنند، به میدان بیایند.

استاندار گیلان بیان کرد: امیدواریم انسجام و افزایش مشارکت مردم بتوانیم مانند همیشه استانی همراه با امنیت کامل داشته باشیم تا در سایه آن بتوانیم آبادانی و رشد استان گیلان را تضمین کنیم.

48

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سازهای

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان