نماینده ولی فقیه در گیلان بر واکنش سریع و هوشمندانه متولیان برگزاری انتخابات نسبت به گزارش های مردمی تاکید کرد و گفت: آبروی افراد در تایید صلاحیت ها باید حفظ شود.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار نوروزی رسول فرخی رئیس مجمع نمایندگان استان، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس، سید علی آقازاده دافساری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس و محمدرضا احمدی سنگری دیگر نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه سال جاری اظهار کرد: اصل شوراها جزو قانون اساسی محسوب می شود اما در عملیاتی کردن این اصل ناپختگی شده است.

وی بر اصلاح و فراهم کردن زیرساخت های انتخابات شوراها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: ساماندهی احزاب در راستای انسجام و هدایت مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه متولیان برگزاری انتخابات نسبت به گزارش های مردمی باید واکنش سریع و هوشمندانه انجام دهند، تصریح کرد: آبروی افراد در تایید صلاحیت ها باید حفظ شود.

آیت الله فلاحتی، خواستار ورود نیروهای جوان در عرصه انتخابات شد و بیان کرد: برنامه ریزی برای ورود جوانان در عرصه های مختلف جامعه از اکنون باید مد نظر برنامه ریزان باشد.

وی مومن، انقلابی و کاربلدی را از ویژگی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برشمرد و گفت: فردی که برای نامزدی انتخابات شوراهای شهر و روستا ورود می کند باید دلسوز مردم بوده و درایت لازم در انجام امور را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دو وظیفه نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: تقنین و نظارت بر حسن اجرای قوانین در سطح کلان و همچنین موکلان حوزه انتخابیه از وظایف اصلی نمایندگان مردم در مجلس است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : انتخابات

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان