مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تولیدات رسانه ای «بشقاب های خالی»، در بخش های یادداشت، گزارش، گفتگو، تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع آسیب های اجتماعی ماهواره در سطح استان خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان گیلان، روح الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تولیدات رسانه ای «بشقاب های خالی» خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تشویق و ترغیب رسانه های استان به بررسی آسیب های اجتماعی شبکه های ماهواره ای برگزار می شود.

وی تجمیع تولیدات رسانه ای در حوزه ماهواره را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و تصریح کرد: مسابقه «بشقاب های خالی» در پنج بخش یادداشت، گزارش، مصاحبه، تصویرسازی و کاریکاتور برگزار می شود.

جهاندیده با بیان اینکه این مسابقه در موضوعات "تاثیر ماهواره در سبک زندگی"، "ماهواره و بنیان خانواده"، "ماهواره و تربیت کودک"، "ماهواره و اختلافات قومی و مذهبی" و ... برگزار می شود، تاکید کرد: مسابقه «بشقاب های خالی» بین خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه های خبری استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه، 20 آبان ماه 93 می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: اولویت اصلی در انتخاب آثار برتر، محتوای کارشناسانه است و مباحث فنی در اولویت های بعدی قرار دارد.

جهاندیده با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به مسابقه وجود ندارد، گفت: علاقه مندان می توانند لینک یا اسکن آثار منتشر شده همراه با نام نویسنده یا خبرنگار که به تایید مدیرمسئول رسانه رسیده است را به آدرس پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال کنند.

بشقاب های خالی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان