به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته بیستم مسابقات لیگ آزادگان، تیم چوکا تالش و استقلال خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که تیم خوزستانی در مقابل نماینده گیلان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار علی لطیفی سرمربی چوکا تالش، متین صفائیان، امیرحسین صالحی، پرهام جوادی، محمد جعفری، مصطفی علیخانی، ایمان شوریابی، امیر میرزایی، علی مصطفایی، رضا اعتمادی، حسین پاپی و حمید بنده لو را در ترکیب این تیم قرار داد.

در مسابقه امروز امید لطیفی، بهروز بارانی و علی کیانی فر برای تیم استقلال خوزستان گلزنی کردند و تک گل چوکا را نیز پرهام جوادی به ثمر رسانید.

در پایان بازی علی لطیفی سرمربی چوکا تالش به دلیل باخت از سمت هدایت چوکا استعفا داد، باید منتظر ماند که جواب مدیریت چوکا در مورد این استعفا چه خواهد بود.

چوکا تالش پس از بیست بازی و ۱۹ امتیاز در رتبه ۱۶ جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز با همین تعداد بازی در رتبه دوم جدول قرار گرفت و با تیم در جدول مس کرمان چهار امتیاز فاصله دارد.

چوکا تالش هفته آینده باید در کرج مقابل گل ریحان البرز قرار بگیرد و استقلال خوزستان نیز در اهواز از استقلال ملاثانی پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان