انفجار بالن تبلیغاتی یکی از کارگران شهرداری لاهیجان را به کام مرگ فرو برد.

به گزارش لنگرنیوز ، بیژن خانی پور یکی از کارگرانی بود که سوم مهر ۹۳ برای تنظیم میزان گاز بالن تبلیغاتی دچار حادثه شد و پس از ۵روز تحمل درد ناشی از سوختگی ۵۰ درصد،صبح امروز فوت کرد.

صبح امروز خبرنگار «لاهیجان» با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی شهررشت از نزدیک با وضعیت جسمانی مصدومان حادثه آشنا شده و در گفتگو با یکی از کارگران شهرداری جویای حال مصدومان شد.

یکی از نیروهای شهرداری لاهیجان با بیان اینکه سهل انگاری روی داده از سوی شرکت پیمانکاری مذکور روی داده افزود: البته حال جسمی نماینده شرکت نیز تعریفی ندارد که امیدواریم تمامی مصدومان به زودی سلامت خود را به دست آورده و مرخص شوند.

وی افزود: کارهای اداری تحویل جنازه مرحوم خانی پور نیز ظهر امروز در کلانتری ۱۴ خیابان نامجوی رشت انجام خواهد شد.

به گزارش «لاهیجان»، به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، «عصر روز پنجشنبه (سوم مهر) ۵ کارگر خدمات شهرداری لاهیجان بر اثر انفجار ناگهانی یک بالن تبلیغاتی که قرار بود برروی ساختمان شهرداری و خدمات شهری به پرواز درآید به شدت دچار سوختگی شدند.»

انفجار بالن تبلیغاتی در لاهیجان باعث مصدویت ۵ کارگر خدماتی شهرداری شد.

گفتنی است روابط عمومی شهرداری لاهیجان، علت حادثه را سهل انگاری مالک بالن (شرکت تبلیغاتی) و عدم دقت در اندازه گیری میزان گاز مخصوص بالن اعلام کرده است.

به گزارش «لاهیجان»،حوادثی همچون فوت و از کارافتادگی کارگران زحمتکش شهرداری لاهیجان پیش از این نیز روی داده و اسامی همچون مرحوم “محمدخوب”،”حمید درخشان”،”ساعد آقاجانی”،”صفر شنگلی”،”علی شمسی”به گوش مردم این شهر شاید آشنا باشد.

همچنین “اصغر نیکی” و “حسین خانی پور” نیز دوتن از کارگرانی بودند که حادثه تصادف آنها را برای همیشه خانه نشین کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان