پنجی با بیان اینکه 223 نفر در طرح اکرام تحت پوشش هستند تصریح کرد : 1091 نفر از افراد خیر در طرح اکرام کمیته امداد لنگرود حضور دارند.









محمد پنجی در گفت و گو با لنگرنیوز در خصوص عملکرد 6 ماه نخست سال جاری کمیته امداد لنگرود گفت : فعالیت های کمیته امداد در قالب کارهای عمرانی ، فرهنگی ، درمان و خودکفایی انجام می شود.



رئیس کمیته امداد لنگرود با بیان اینکه 6552 نفر در لنگرود تحت پوشش هستند افزود : در حال حاضر 380 نفر از زنان بی سرپرست زیر 50 سال از سوی این کمیته تحت پوشش تامین اجتماعی قرارگرفته اند که هم اکنون حقوق بازنشستگی دریافت می کنند.



پنجی اظهار کرد : 61 نفراز افرادی که به بیماری خاص و یا دچار سوتغذیه هستند از سوی شبکه بهداشت لنگرود به کمیته امداد جهت خدمات دهی معرفی شده اند .



رئیس کمیته امداد لنگرود با بیان اینکه 163 نفر برای دریافت رایگان انشعابات آب ، برق و گاز به ادارات مربوطه معرفی شده اند گفت : در شش ماه نخست کمیته امداد ، جهیزیه و هدیه ازدواج 79 نوعروس در لنگرود را تامین کرد و  برای تعمیر و احداث مسکن به 63 مددجو کمک انجام شد.



وی با بیان اینکه 223 نفر در طرح اکرام تحت پوشش هستند تصریح کرد : 1091 نفر از افراد خیر در طرح اکرام کمیته امداد لنگرود حضور دارند.



محمد پنجی با بیان اینکه حدود 500 دانش اموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود : 245 نفراز افراد تحت پوشش برای فراگیری حرفه برای ایجاد اشتغال در بازار کار به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شدند و 15 نفر نیز جهت اشتغال به مراکز مختلف خدماتی و تولیدی معرفی شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان