به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی امشب در مراسم شب شهادت حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در حسینیه اعظم این حضرت جلیل القدر با بیان اینکه دشمن انبیا قابل مقایسه با دشمن امروز دین اسلام نیستند، اظهار کرد: دشمن دین اسلام در جامعه کنونی بسیار پیچیده تر از دشمنان دوران انبیا و پیامبر در است زیرا انواع جنگ های سایبری، مجازی، فرهنگی در جهان و علیه دین مبین اسلام در حال انجام است.

وی یکی از دلایل شکست های پیاپی دشمنان اسلام در جنگ پیچیده جوامع امروزی را وجود با مبانی دینی و اسلامی دانست و گفت: استکبار برای شکست شوروی ۱۰ هزار میلیارد دلار هزینه کرد ولی تاکنون برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه کرده ولی شیعیان و جبهه مقاومت با تبعیت از مبانی دینی و مقام معظم رهبری به موفقیت های مختلف دست یافته است.

امام جمعه لاهیجان با تأکید بر لزوم توجه جوانان به مبانی زندگی انبیا در طول تاریخ افزود: امثال شخصیت هایی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) ثابت کردند بدون ولایت اجتماعی هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

سلیمانی با بیان اینکه باید از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف جامعه استفاده شود، تصریح کرد: مردم در ولایت اجتماعی باید پای کار باشند زیرا لازمه داشتن جامعه ولایی داشتن مردمی بصیر و ولایی است چون در این صورت مردم با پیروی از امام و رهبری، سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی حرکت بدون مبنا در جمهوری اسلامی را امکان پذیر ندانست و بیان کرد: امروز جامعه نیاز به مبنای اهل بیت و الهی دارد به این دلیل مردم باید پای کار آمده و به رشد جامعه کنند زیرا بدون داشتن مبنا افراد چرخش سیاسی پیدا می کند.

امام جمعه لاهیجان با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال سرنگون کردن نظام شیعی در جهان اسلام است، گفت: استکبار در هر دوره از انتخابات با ایجاد جنگ روانی به دنبال بدبینی مردم نسبت به جمهوری اسلامی بوده و هدفش از انجام این کار تزریق ناامیدی در جامعه و کاهش حضور در انتخابات است.

سلیمانی با اذعان به اینکه راه نجات جامعه از این شرایط توجه به تمدن اسلامی است، بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی با انواع مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مواجه بوده ولی همواره مردم با پیروی از مقام معظم رهبری تمامی این مشکلات را برطرف کردند زیرا رهبری به مسائل جناحی نگاه نکرده و بر اساس تشکیلات که محوریت آن جهاد و مقاومت است حرکت می کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نمیکنم

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان