علی امیدوار امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه کاندیداهای صلاحیت شده انتخابات شورای شهر در رصد ستاد انتخابات هستند، اظهار کرد: بعد از اطلاع رسانی به کاندیداها درباره رد یا تائید یا عدم احراز صلاحیت آنان در انتخابات شورای شهر، عده ای در فضای مجاز تلویحاً مخالفت هایی را کرده اند که مغایر با قانون است.



وی با بیان اینکه وضعیت بررسی صلاحیت کاندیداها تمام نشده و بررسی و رصدها تا روز انتخابات انجام خواهد شد، گفت: کاندیداهایی که خلاف قانون عمل کنند ممکن است حتی تا قبل از انتخابات نیز رد شوند پس صرفاً به تائید دریافتی خود اکتفا نکرده و باید مطیع قانون باشند.



معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه کاندیداها خود را در معرض انتخابات قراردادند تا قوانین مربوطه را اجرا کنند، افزود: گزارش شده که عده ای حتی به برخی قوانین و هیات های اجرایی و نظارت هم انتقاد بی اساس می کنند که در جایگاه نقد نیز هستند و از برخی نیز تخلفاتی مشاهده شده که به برخی اخطار شده است.



امیدوار با بیان اینکه به کاندیداهایی که تخلف کنند برای بار نخست به آنان تذکر داده می شود، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف توسط هر یک از کاندیدا در فضای حقیقی یا مجازی، پرونده آن تحویل مقامات قضایی صورت می گیرد.



وی با بیان اینکه کاندیداها نخست باید خودشان قانون مدار باشند و دیگران را نیز به اجرای قانون دعوت کنند، گفت: برای ما امنیت و سلامت انتخابات مهم است و اجازه نمی دهیم که برخی افراد فضای انتخابات را بر هم بزنند.



معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه در ردصلاحیت افراد تمام جوانب توسط هیات های اجرای و نظارت بررسی و در نظر گرفته شده، گفت: هرکسی که در خصوص رد یا عدم احراز خود شکایتی دارد می تواند در مسیر قانون متن درخواست بررسی خود را به هیات نظارت استان گیلان تحویل دهد که درباره وضعیت آنان مجدد بررسی صورت خواهد گرفت و کسی هم حق تهدید و تهمت را ندارد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان