عباس اهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه ۲۵۳ هزار و ۸۵۰ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، اظهار کرد: صدقه اهدایی در همان محل جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می شود و به هیچ عنوان از این کمک ها برای انجام فعالیت های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی شود.

وی با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و هزینه های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان افزود: شرایط مواجهه با بیماری منحوسکروناو آسیب های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت های هم استانی های معزّز نشده و مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کرده اند.

اهرابی با اشاره به شیوه های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، بیان کرد: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان