سعید صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به برگزاری آمار بالای آزمون های الکترونیکی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و به منظور ارتقای کیفیت اجرایی برگزاری ارزشیابی دروس نظری در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، امتحانات در ترم جاری، نسبت به تاریخ قبلی در تقویم آموزشی، زودتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسترهای چندگانه برای برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور فراهم شده، افزود: به منظور سهولت در برگزاری آزمون ها، استان ها مجاز خواهند بود آزمون های پایان ترم را در بسترهای متعدد مورد تائید با هماهنگی اساتید برگزار کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه امکان برگزاری پیش از موعد آزمون ها با هماهنگی و رضایت دانشجویان فراهم شده، گفت: اساتید می توانند جهت کاهش بار ترافیکی در صورت هماهنگی و اطلاع رسانی کامل با دانشجویان، آزمون ها را در نوبت ها و زمان های هماهنگ شده دیگر، پیش ازتاریخ آزمون برگزار کنند.

صادقی با اشاره به سایر شیوه های ارزشیابی بیان کرد: آزمون ها صرفاً باید از منابع درسی مصوب اعلام شده دانشگاه باشد، اظهار داشت: استفاده از سایر شیوه های ارزشیابی برای دروس (گروه  درسی) با تعداد دانشجوی کمتر از پنج نفر با تشخیص مدرس ذی ربط و تائید رئیس استان مجاز است.

به گفته وی، شرایط آزمون دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیمسال جاری نیز مانند ترم های گذشته درنهایت دقت، سلامت، نظم و آرامش برگزار خواهد شد و در این خصوص تمهیداتی در قالب دستورالعمل به استان ها در حال ارسال است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جنتی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان