به گزارش لنگرخبر، رحیم حیدری در جلسه کمیته مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان لنگرود، با اشاره به آغاز روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما و سپاه و رسانه ها توانستیم تا حدوده بیماری را مهار کنیم.



وی با بیان اینکه از ۷۰ بستری کرونایی شهرستان لنگرود در فروردین ماه به ۱۸ بستری رسیدیم، افزود: مردم همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا کرونا توانایی طغیان مجدد دارد.



فرماندار لنگرود، ضمن قدردانی از ایثارگری کادر بهداشت و درمان در صحنه حفظ سلامت مردم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچگونه تجمعی برای واکسیناسیون افراد صورت نگرفت و شاهد مدیریت خوبی در این زمینه بودیم.



حیدری، از واکسیناسیون ۴۶۰۰ نفر در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: اصناف و بازاریان با وجود فشارهای مالی و اقتصادی، همکاری خوبی با محدودیت ها داشتند و به مهار بیماری در سطح جامعه بسیار کمک کردند که این همکاری ها باید ادامه پیدا کند.



وی هرگونه غفلت از بیماری کرونا را به معنی اوج گیری دوباره و افزایش تعداد مبتلایان دانست و گفت: مردم باید همکاری و همدلی و وفاق خود را با مسئولان در شرایط کرونایی حفظ و علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، براساس اولویت ها واکسن خود را دریافت کنند.



فرماندار لنگرود، از شهرداری ها خواست پایش، ارزیابی و نظارت کامل بر بازارهای محلی و روز داشته باشند و یادآور شد: بندرهای هشداردهنده کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در جای جای شهر و فضاهای عمومی نصب شود.



وی با بیان اینکه اماکن پرازدحام همچون بانک ها و مطب ها امکان ایجلاد کلونی ویروس را دارد، اظهار کرد: باید به سمت تک رقمی شدن و حتی صفر شدن بستری های کرونایی برویم تا زمینه برای حضور پرنشاط مردم در صحنه انتخابات فراهم شود.



انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان