به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای وحدت شهرستان لنگرود به نمایندگی از شورای وحدت کشور و گیلان از اوایل فروردین ماه سال جاری فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.



امین امیری در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ از حساسیت ویژه ای برخوردار است و این شورا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می کند.



وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یکی از اقدامات مهم در زمینه حفظ نظام و جلوگیری از سوءاستفاده بیگانگان است، گفت: در این راستا رسانه ها رسالت و نقش مهمی دارند چراکه دشمنان این مرزوبوم از طریق فضای مجازی و در بستر رسانه های معاند غرب و به بهانه های گوناگون در پی کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی و کم رنگ کردن مشارکت سیاسی آن ها هستند.



به گفته رئیس شورای وحدت شهرستان لنگرود، با توجه به کم کاری برخی مسؤولین و مشکلات اقتصادی موجود، در این برهه از زمان لزوم هوشیاری و آگاهی بخشی درست در انتخابات به منظور حضور پور شور مردم و خنثی سازی دسیسه های دشمنان بیش ازپیش ضرورت دارد.



امیری با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم و شور انتخاباتی در عرصه انتخابات باید برای همه احزاب سیاسی به عنوان هدف اصلی باشد، افزود: برگزیدن یک فرد برای ریاست جمهوری و افراد مختلف به منظور شوراهای اسلامی شهر و روستا زیر پرچم اقتدار نظام اسلامی معنا پیدا می کند.



وی یکی از اهداف تشکیل شورای وحدت را انسجام در بین نیروهای انقلابی و ولایت مدار و دلسوز در جهت وحدت حداکثری برشمرد و تصریح کرد: وظیفه داریم از همه ظرفیت های مختلف شهرستانی جهت تعامل و پیشبرد اهداف فوق فارغ از سلایق فردی استفاده کنیم که در این خصوص در ترکیب اعضای هیات اجرایی از جوانان، احزاب، بانوان، بازاریان، جامعه مهندسان، روحانیون، اصناف، رزمندگان، هیات های مذهبی و مجموعه های فرهنگی و نمایندگان سایر اقشار مورداستفاده قرار گرفت.



به گفته رئیس شورای وحدت لنگرود، در این راستا با عنایت به تصمیمات شورای مرکزی وحدت کشور مبنی بر حمایت از  آیت الله رئیسی، ان شاءالله با تمام توان در جهت تشکیل دولتی مردمی برای ایرانی قوی تلاش خواهد شد.



امیری با تأکید بر جایگاه و اهمیت شورای شهر در مدیریت شهری بیان کرد: شورای وحدت قصد دارد با در نظر گرفتن شاخصه های مشروعیت، مقبولیت و رای آوری، تخصص و کارآمدی و ویژگی های انقلابی گری نسبت به گزینش و تعرفه افراد اصلح به مردم اقدام کند که در این راستا در پنج شهر شهرستان لنگرود، سلسله نشست هایی برگزارشده که طی روزهای آتی لیست موردحمایت شورای وحدت شهرستان لنگرود به اطلاع عموم خواهد رسید.



به گزارش لنگرخبر، طی حکمی از سوی رئیس شورای وحدت استان گیلان، امین امیری به عنوان رئیس شورای وحدت شهرستان لنگرود منصوب و عیسی ملایی به عنوان نائب رئیس شورای وحدت، ایرج امامی به عنوان بازرس، حجت الاسلام ایمانی پارسا به عنوان سخنگو، حامد اسماعیل پور به عنوان دبیر شورای وحدت، غلامعلی کشاورز به عنوان مسئول هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان لنگرود انتخاب شدند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان