به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد جمشیدیان پس از اتمام بازی شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش در جمع خبرنگاران این شهرستان بازی امروز را یک بازی خوب و جون دار دانست و اظهار کرد: هر دو تیم در نیمه اول سنگین بازی کرده و شانس برد را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه پیش بینی کرده بودیم که نیمه دوم با پیروزی از زمین بازی خارج شویم، تصریح کرد: پنج تا تغییر نیمه دوم بازی انجام دادم که سه مورد آن مابین دو نیمه بود و بد شروع کردن بازی در نیمه اول به ضرر شهرداری ها تموم شد.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا در شرایط عادی نبوده و زمانی که این تیم را تحویل گرفتم با 12 گل خورده و چهار باخت در جایگاه هشتم قرار داشت، گفت: تمام تلاش من و بازیکنان این است که شهرداری آستارا را به روزهای مساعد آن برگردانیم.

جمشیدیان با بیان اینکه شهرداری و چوکا در بدترین شرایط ممکن به هم برخورد کرده اند و هر دو تیم لیاقت برد را داشتند، افزود: بازیکنان تیم شهرداری از زمان شروع نیمه اول تا پایان بازی موقعیت های گل زیادی را از دست دادند و می توان گفت که شهرداری یک سر و گردن از چوکای تالش بالاتر بود.

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و چوکای تالش در بیست و پنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف آرایی کردند، که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

انتهای پیام /

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان