به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، شهرداری آستارا و چوکای تالش در بیست وپنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک، به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

رضا جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا سجاد مسعودی،حمید ابراهیمی، آرمین منفرددوست، رضا فخری، بهزاد سلطانی، جابر نصیری، کیوان محمدی نژاد، پژمان ثباتی، سعید طالبی، امین حقده و مسعود رمضانی را در بیست و پنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور، مقابل چوکای تالش روانه میدان کرده بود.

مهدی پاشازاده سرمربی چوکای تالش نیز متین صفاتیان، محمد جعفری، پرهام جوادی، کنعان طاهرنژاد، یامین فلاح، ایمان شوریابی، مهدی یاری، سعید خردمند، حسین پاپی، حمید خدابنده لو و علی امیری را در ترکیب مقابل شهرداری آستارا در تیم خود قرار داده بود.

بازی بین شهرداری آستارا و چوکای تالش  در آخرین روزهای اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در یک هوای خنک بهاری در غربی ترین نقطه از گیلان برگزار شد که قضاوت این بازی برعهده سُعاد وفاپیشه، ایوب غلام زاده و رامین بابایی بود.

تیم چوکای تالش در نیمه نخست بازی با ارائه یک بازی تهاجمی توانست در دقیقه ۴۰ با ضربه حمید خدابنده لو به گل دست یابد. پس از گل خدابنده لو، حملات تهاجمی تیم شهرداری تا پایان نیمه اول بازی تداوم داشت تا اینکه هر دو تیم نیمه اول را با تک گل دقیقه ۴۰خدابنده لو به رخت کن رفتند.  

پس از شروع نیمه دوم بازی، شهرداری آستارا با یک ترکیب تهاجمی توانست در دقیقه ۷۵ بازی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را توسط رضا فخری به ثمر برساند تا شهرداری آستارا پس از شکست های متوالی به یک امتیاز شیرین در خانه دست یابد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا از 25 بازی با 32 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته و بازی بعدی این تیم در چهارشنبه پنج خرداد مقابل آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان