علی امیدوار امروز در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات موضوعی دارای اهمیت است، اظهار کرد: به طور قطع با حضور پرشور همه آحاد جامعه در عرصه سیاسی – اجتماعی انتخابات، مردم پیروز اصلی خواهند بود.



وی با بیان اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات، پشتوانه مستحکمی از اقتدار ملی است، گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری و محوریت قانون در تمامی برنامه های مرتبط، اولویت مجریان و ناظران انتخابات است.



معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه طبق آخرین لیست اسامی تاییدشدگان کاندیداهای شورای شهر در لنگرود، شلمان، چاف و چمخاله، کومله و اطاقور 120 نفر هستند، تصریح کرد: روز گذشته خانم مریم غفوری یکی از کاندیداهای داوطلب در انتخابات شورای شهر لنگرود از عرصه انتخابات انصراف داد و شمار کاندیداها در کل شهرستان به 119 داوطلب رسید.



امیدوار با بیان اینکه فقط افراد تایید صلاحیت شده می توانند انصراف خود را  طبق زمان بندی  و فرایند قانونی اعلام کنند، افزود: کسانی که صلاحیت آن ها توسط هیئت های اجرایی و نظارت در شهرستان و استان مورد تایید قرار نگرفته و اعتراض داشتند، هیئت مرکزی نظارت کشور بررسی این صلاحیت ها را برعهده دارد و نتایج آن ها طبق زمان بندی به افراد اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان