به گزارش لنگرخبر، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی که امروز ۱۰ خرداد به منظور بازدید از بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود به استان گیلان سفر کرده است در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به ارایه جزییاتی از  بیمارستانی که توسط سازمان مجری احداث شده و به بهره برداری رسیده است و به زودی افتتاح رسمی خواهد شد، پرداخت.



معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید خود از بیمارستان شهید حسین پور با اشاره به  اینکه این بیمارستان به بهره برداری رسیده و در حال ارایه خدمات به بیماران است، گفت: بیمارستان لنگرود افتتاح رسمی نشده است که به زودی افتتاح رسمی خواهد شد. در عین حال بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود با تلاش سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.







به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود دارای درمانگاه، اورژانس، تصویربرداری، فیزیوتراپی، بخش های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان،و نوزادان است.



نبیان تاکید کرد: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود بر اساس استانداردهای لازم احداث شده و از جمله بیمارستان هایی است که در زمان بحران و حوادث طبیعی آمادگی ارایه خدمات به بیماران را دارد.



گفتنی است، بیمارستان لنگرود در ارایه خدمات به بیماران کرونایی نقش مهمی ایفا کرده و از جمله بیمارستان هایی است که در دولت تدبیر وامید احداث شده است. مساحت زیربنای بیمارستان ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع و مساحت سایت بیمارستانی نیز ۴۵ هزار و ۱۷۹ مترمربع است. بیمارستان در سه طبقه احداث شده است.



بنا بر اعلام سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی ودولتی هزینه احداث این بیمارستان بیش از ۸۹ هزار و ۳۰۷ میلیاردتومان است.











همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان