به  گزارش لنگرخبر، رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: بخش تولید و صنعت برای ادامه کار در بخش تولید و فروش و بازار و اشتغال نیازمند کمک هستند و دستگاه های اجرایی باید یاور آنان باشند.



وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند، گفت: به واسطه وجود مشکلات اداری و بروکراسی و زمان بر بودن برخی فرایندها، واحدهای تولیدی دچار آسیب می شوند و لذا برای رونق تولید و اشتغال باید به کمک آنان بشتابیم.



فرماندار لنگرود، با اشاره به اجرای قانون تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان، اضافه کرد: به موازات این کارگروه، در قوه قضائیه نیر کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری نیز تشکیل شده تا با کمک هم مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کنند.



حیدری، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی را مرتبط با بانک ها، تامین اجتماعی و دارایی دانست و عنوان کرد: امیدواریم در سالی که مزین به شعار «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» شده، بتوانیم نقش مدیریتی خودمان را ایفا کنیم و چرخ تولید و اشتغال کشور فعال تر شود.



وی عمده ترین موانع پیش رو واحدهای تولیدی و صنعتی را عدم شناخت واحدها توسط ادارات خدمات رسان دانست و متذکر شد: دو کارگروه رفع موانع تولید و حمایت قضایی از سرمایه گذاری با گرد هم آوردن تولیدکنندگان و ارائه راهکارهای مناسب، به رونق تولید و اشتغال در کشور کمک می کنند.



انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان