به گزارش لنگرخبر، جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد.



رحیم حیدری در این جلسه با بیان اینکه همه مسوولین برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش می کنند، اظهار کرد: رهبری همواره در فرمایشات خود مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کنند و مسوولین انتخابات و ادارات باید در مشارکت گسترده مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.



وی با بیان اینکه در طبق پیگیری های انجام شده تاکنون مشکل حاد جهت کمبود آب زراعی نداریم، گفت: کاستی هایی در برخی مناطق وجود دارد که با اقداماتی نظیر لوله گذاری و غیره در حال تلاش جهت رفع آن مشکلات هستیم.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه در برگزاری انتخابات نباید کوچکترین مشکلی وجود داشته باشد، تصریح کرد: ادارات متولی از هم اکنون باید برای تامین چند ژنراتور برای استفاده در مواقع ضروری و قطعی برق اقدام کنند و برق مناطق صندوق های اخذ رای نیز توسط اداره برق کنترل شود.



حیدری با بیان اینکه مکان هایی در روستاها و شهرها برای سخنرانی کاندیداها طبق قانون انتخابات درنظر گرفته شود، افزود: بخشداری ها و شهرداری درباره اهمیت شرکت در انتخابات از طریق نصب بنر، پوستر، بروشور و دیگر ابزارهای رسانه ای مطالبی را آماده و اطلاع رسانی کنند.







در این جلسه علی امیدوار معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود ارائه داد و از همه مسوولین خواست تا ظرفیت کامل خود و نیروهای تحت امر را در راستای هرچه باشکوه تر شدن انتخابات به کار بگیرند.



طبق گفته معاون سیاسی فرمانداری لنگرود شرایط تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و.ث روستا از طریق رسانه ها و جراید اطلاع رسانی شده است.



به گفته امیدوار در حوزه حمل و نقل نیز هماهنگی های لازم جهت در اختیار گزفتن خودرو برای حمل و نقل بازرسان انتخابات و نمایندگان فرماندار در صندوق های اخذ رای انجام شده و نیروی انسانی نیز تامین شده است.



در ادامه نیز روسای ادارات و بخشداران درباره وظایفی که بر عهده آنان گذاشته شده بود گزارشی ارائه کرده و آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات اعلام کردند.



همچنین در این جلسه درباره تجهیزات ارتباطی و مخابراتی نیز بحث و گفت وگو شد که طبق گفته رئیس اداره مخابرات لنگرود همه شهرستان و صندوق های رای دارای ارتباط مخابراتی هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.



مقرر شد تا طبق اعلام ستاد انتخابات کشور در هر صندوق یک نماینده بهداشت حضور داشته باشد که متولی این کار شبکه بهداشت و درمان خواهد بود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان