به گزارش لنگرخبر، رحیم حیدری امروز در جلسه با اعضای هیات های اجرایی و نظارت و نمایندگان فرماندار در صندوق های اخذ رای با بیان اینکه ان شالله انتخابات با شور و رقابت سالم بین کاندیداها برگزار شود، اظهار کرد: نظام ایران متکی بر مردم سالاری دینی است و سرمایه اجتماعی قابلیت تبدیل به سرمایه های دیگر را دارد ولی دیگر سرمایه ها نمی توانند به سرمایه اجتماعی تبدیل شوند.



وی با بیان اینکه در دوره جنگ تحمیلی و بعد از آن و حتی در دوره کرونا همین سرمایه های اجتماعی بودند که همواره پاس کار بوده و جانفشانی کردند، گفت: نظام مردم سالاری دینی از طریق انتخابات و آرا توسط مردم مشخص می شود که از اول انقلاب تاکنون همه کرسی های حساس کشور از طریق انتخابات توسط مردم برگزیده می شوند و حتی در زمان جنگ هم در اجرای انتخابات وقفه ای ایجاد نشد.







فرماندار لنگرود با بیان اینکه رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است، تصریح کرد: عوامل اجرایی و نظارت در دوران انتخابات باید به گونه ای عمل کنند که مرقانون انجام شود و هیچ شک و شبهه ای به وجود نیاید و قوانین را نیز باید مطالعه کرد تا دقیقا همان موارد قانونی و وظیفه محوله اجرایی شود.



حیدری با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارت تا قبل ازآغاز انتخابات حوزه های تحت مدیریت خود را کنترل و کم و کاستی ها را برطرف کنند، افزود: انتخابات دینی است که برگردن همه ما است و باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای بهترین کاندیداها را برای پیشرفت کشور انتخاب کنیم.







معاون سیاسی امنیتی فرماندار لنگرود نیز با بیان اینکه با بیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات موضوعی دارای اهمیت است، اظهار کرد: به طور قطع با حضور پرشور همه آحاد جامعه در عرصه سیاسی – اجتماعی انتخابات، مردم پیروز اصلی خواهند بود.



علی امیدوار با بیان اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات، پشتوانه مستحکمی از اقتدار ملی است، گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری و محوریت قانون در تمامی برنامه های مرتبط، اولویت مجریان و ناظران انتخابات است.



وی با بیان اینکه برخی به دنبال به چالش کشیدن انتخابات و برهم زدن حوزه انتخاباتی هستند تا ماهیت اصلی و قانونی انتخابات را به حاشیه ببرند گفت: کاندیداها از فضای چالشی خارج شده و با رعایت اخلاق در فضای کاری خود فعالیت کنند و مطیع قانون باشند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان