به گزارش لنگرخبر، طی چند ماه اخیر شاهد قطعی های مکرر برق بوده ایم که باعث کلافگی مردم شده و در چند روز اخیر نیز برخی از شهروندان اعلام کرده اند که بعد از وصل شدن برق با کاهش ولتاژ مواجه هستند، در این مورد اداره برق لنگرود توضیحاتی را ارایه داده است.



با عرض سلام و احترام خدمت همشریان محترم و فهیم لنگرود، در پی گلایه های برخی همشریان عزیر مراتب زیر جهت استحضار  اعلام می گردد.



  • در خصوص گلایه برخی از همشریان محترم بابت خاموشی های مجدد بعد از برنامه زمانبندی یا ایجاد ضعف ولتاژ حادث شده در چند مورد پس از برقدار شدن باستحضار می رساند که برخی موارد به دلیل افزایش چشمگیربار خطوط  و نیز به دلیل سوئیچینگ هایی روزانه بواسطه خاموشی های با برنامه منجر به رخداد اتصالی یا پارگی اتصاالات سست گردیده که غیر خواسته رخ داده و تا پیدا نمودن محل اتصالی، ایمن نمودن محل کار و رفع آن کمی زمانبر بوده و امور توزیع برق لنگرد تمام تلاش خود را می نماید که این موارد در حداقل زمان رفع و این موارد تکرار نگردد.




در خصوص چند مورد ضعف ولتاژ ایجاد شده پس از برقدار شدن در چند نقطه، امور توزیع برق لنگرود با بررسی موضوع اقداماتی را انجام تا انشالله دیگر شاهد تکرار آن موارد نباشیم .



  • امور توزیع برق لنگرود با پیگیری های نمایند ه محترم شهرستان و نیز فرماندار محترم و مساعدت های شرکت توزیع برق گیلان پروژه های بزرگی را جهت رفع ضعف برق و نیز اقدامات زیربنایی در برخی نقاط شهرستان در دست اقدام دارد.


  • در خصوص اطلاع رسانی بابت خاموشی های برق لازم به توضیح است که همشریان محترم ابتدا بررسی فرمایند  که خاموشی کلی است یا محدود به چند خانوار یا تک مشترک می باشد. قطعا  اداره برق از خاموشی های کلی مطلع می گردد و به دلیل حجم بالای ترافیک تماس  در این مواقع اطلاع رسانی خاموشی به اداره ضرورتی نداشته ولی اگر خاموشی محدود باشد در این صورت لازم که اطلاع رسانی گردد تا  اقدام شود.


  • در خصوص زمان اعلام خاموشی های با برنامه همشریان گرامی می بایستی به سایت  شرکت توزیع برق  مراجعه  و در صورت نیاز به راهنمایی می توانند به  امور توزیع برق لنگرود مراجعه فرمایند.


  • با توجه به واقع بودن در پیک بارمصرف و حجم کاربسیار بالای همکاران امور توزیع برق و اینکه با تمام توان بصورت شبانه روزی در تلاش می باشند  و خستگی ناشی از آن و لزوم نیاز به تمرکز جهت انجام اقدامات مناسب به خصوص به دلیل خطرات کار با شبکه برق و ضمن عرض پوزش بابت تحمل خاموشی های برق و قبول سختی های نبود آن، امور توزیع برق از صبر و شکیبایی و همراهی مردم عزیز تشکر می نماید.




با تشکر امور توزیع برق شهرستان لنگرود



انتهای پیام/



 
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : برق لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان