به گزارش لنگرخبر فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۵ عضو آن در این شهرستان خبر داد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می برد اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.



وی به دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان لنگرود و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: پس از تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از اقدامات فنی، محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی در شهر لنگرود شناسایی کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه ماموران آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۵ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند بیان کرد: در بازرسی از محل فعالیت این افراد، ۱۷ جلد کتاب و جزوه آموزشی مربوط به شرکت های هرمی نیز کشف شد.



این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود مبنی بر فعالیت در شرکت هرمی اعتراف کرده و اذعان داشتند که از مناطق مختلف دور هم جمع شده و درحال عضوگیری و گسترش فعالیت های خود بودند.



سرهنگ سرخوش پور در پایان از معرفی متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می کنند.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : پلیس لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان