به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق در هر سطحی یکی از اهداف قوه قضاییه محسوب می شود، اظهار کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و در این شرایط عده ای سودجو با اقداماتی مثل قاچاق همواره به دنبال ایجاد مشکلاتی در کشور هستند.

وی با اشاره به شناسایی یک باند قاچاق سوخت در بندرانزلی گفت: شهرستان بندرانزلی به دلیل وجود دریا، همسایگی با برخی از کشورهای حوزه دریای خزر و وجود منطقه آزاد انزلی در برخی مواقع محلی برای قاچاق برخی از کالا و اقلام قرارگرفته و در چند روز اخیر هم یک باند قاچاق سوخت در این شهرستان شناسایی شدند

دادستان مرکز استان گیلان با اعلام جزئیات نحوه دستگیری باند قاچاق سوخت در بندرانزلی افزود: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و گزارش به مرجع قضایی در خصوص فعالیت یک باند بزرگ قاچاق سوخت در بندرانزلی دستور قضایی برای بازداشت متهمین صادر شد.

فلاح میری با اشاره به دستگیری ۶ نفر در رابطه با قاچاق سوخت در بندر انزلی بیان کرد: متأسفانه دو نفر از افراد بازداشت شده از کارمندان گمرک و منطقه آزاد انزلی بوده و از جایگاه خود سوءاستفاده کردند.

به گفته وی این باند با حمل سوخت گازوئیل از یکی از استان ها به مقصد گمرک بندرانزلی و به بهانه تأمین سوخت کشتی ها، آن را به خارج از کشور قاچاق می کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان