سرهنگ حمید رضا فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورد با هر گونه تخلفی که آسایش و آرامش شهروندان را مخاطره بیاندازد، اظهار کرد: با موتور سوارانی که شبانه در محور فومن به رشت «تونل سبز» اقدام به انجام حرکات نمایشی و مسابقه می کنند برخورد قاطع خواهد شد.

فرمانده انتظامی فومن در ادامه تأمین امنیت عمومی شهروندان، پیشگیری از وقوع تصادفات جانی، مالی و کاهش تصادفات جاده ای را اصلی ترین هدف از برخورد با چنین افرادی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پلیس در صورت مشاهده چنین تخلفی در این محور و در راستای حفظ امنیت عمومی، موتورسیکلت ها به مدت ۳ ماه توقیف می کند، اضافه کرد: مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازهای مردم بوده و شهروندان می توانند با سامانه ۱۹۷ تماس گرفته و انتقادات و پیشنهادات خود را در تأمین نظم و امنیت بهتر به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ فیضی ضمن توصیه به راکبین موتورسوار مبنی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ابراز داشت: استفاده از کلاه ایمنی برای همه موتورسواران و سرنشینان آنها الزامی است چرا که درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب های جدی به ناحیه سر و گردن موتورسواران وارد شده است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : حمیدرضا فیضی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان