به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، سرهنگ سید اکبر قاسمی امروز در حاشیه بازدید از محل آسیب پذیری رشت در مسجد سلیمانداراب رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مأموریت های سپاه ناحیه مرکزی رشت درواقع درخواست برای برطرف کردن بخشی از مشکلات آسیب پذیر پذیر شهر است.

وی با اشاره به هفت محله آسیب پذیر پذیر در منطقه شهرستان رشت توسط سپاه و بررسی مشکلات این محلات از ابتدای امر گفت: آیا از برخی افراد نیاز داریم ازجمله حضور معتمدان محلی ، افراد مردمی ، فروش اقشار بسیج و دستگاههای اجرایی برای برطرف کردن برخی از مشکلات این محل استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز به همراه شهردار رشت شهرداری منطقه 4 و جمعی از مدیران شهری در محله سلیمانداراب رشت حضور یافتند ، افزودند: در ابتدا با حضور مدیر محله و گروه های مردمی از مکان های مختلف محل بازدید و برخی از مشکلات در بازدید میدانی احصا شد.

قاسمی با اشاره به نشست امروز در مسجد محله سلیمانداراب رشت بیان کر د: در ادامه با حضور شهردار رشت بخشی از موضوعات و مشکلات محله سلیمانداراب ازجمله مشکل زمین ورزشی محل یکی از دغدغه های اصلی جوانان منطقه مورد نیاز قرار گرفت.

وی با اشاره به یک قطعه زمین در منطقه سلیمانداراب گفت: شهردار نیز قول داد که در اسرع وقت لازم بود برای آماده سازی زمین شناسایی شد جهت انجام فعالیت ورزشی جوانان محل انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت معضلات فاضلاب و آب آشامیدنی را جزو دیگر دغدغه های مردم در محله سلیمانداراب رشت برشمرد و تصریح کرد: برای برطرف شدن بخشی از این مشکلات ، لازم است که تمام دستگاه های خود را به پای کار بسپاریم و در جلسه کاری به جمعبندی نیاز داشته باشیم تا درد برسیم.

قاسمی با بیان یکی دیگر از دغدغه های مردم در محله سلیمانداراب درواقع نبود پارک یا بوستان است ، افزود: موضوعات دیگری نیز در جلسه امروز برگزار شد و شهردار قول داد که در اسرع وقت جلسه با مدیران شهری خواست و. دغدغه های مردم محله سلیمانداراب و سایر محلات بررسی و بارمرورزمان برطرف می شود.

وی با بیان سپاه ناحیه مرکزی رشت ، مشکلات محلروم و آسیب پذیری رشت را در قالب طرح جوادالائمه (ع) دنبال کرد ، گفت: قرار شد با حضور مدیران 7 محله محروم رشت و شهرداری منطقه حضور داشته باشد .

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم است و خود را خدمتگزار مردم قرار گرفتند ، اضافه کردند: تلاش برای حضور فیزیکی و میدانی ، طرح تحویل محل آسیب دیدید و رفع مشکلات به را دنبال کنید و جزو اولویت های کاری خود را قرار دهید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سید

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان