به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نازنین ملایی المپین روئینگ ایران که جایگاه یازدهم روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان المپیک توکیو را بدست آورد در میان استقبال پرشور مردم به میهن بازگشت.

این نتیجه ورزشکار گیلانی بهترین عملکرد روئینگ ایران در تاریخ المپیک است.

ملایی ظهر امروز به همراه افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ و تعداد دیگری از کاروان ورزشی ایران، با استقبال مسؤولین و اهالی ورزش به میهن عزیزمان بازگشتند.

مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و کتایون اشرف نائب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در این مراسم حضور داشتند.

نازنین ملایی که در روئینگ بازی های المپیک توکیو در جایگاه یازدهم قرار گرفت پس از ورود به کشور گفت: خیلی خوشحال هستم، ۶ ماه نتوانستم تمرین کنم و در خانه کار می کردم، وقتی هم تمریناتم را شروع کرده بودم استرس این را داشتم که در رقابت ها می خواهم چه کاری را انجام بدهم چون مسابقات هم کنسل شده بود و نمی توانستیم رقبای خود را آنالیز کنیم اما خدا را شکر از پس کار برآمدیم و توانستم بهترین نتیجه تاریخ روئینگ ایران در المپیک را به دست بیاورم.  

وی در مورد مدال آوری جواد فروغی ملی پوش تیراندازی در المپیک نیز افزود: مدال فروغی استارت کار را برای همه کاروان زد که از لحظه اول تا روز آخر با خوشحالی پیش بروند و شروع کننده تمام مدال های کاروان باشد، آن هم نسبت به کشورهای دیگر که انتظار نداشتند  و ایران اولین طلا را گرفت. این اتفاق خوشحال کننده بود.

ملایی که قبلا گفته بود هدفش المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس و درخشش در این رقابت ها است، بیان کرد: من این را الان هم می گویم اما به این شکل نیست که المپیک بعدی را بی خیال شوم، قطعا تلاش خواهم کرد تا روز به روز تلاش و تجربه ام را بیشتر کنم.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : هندوانههای

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان