28هزار لایک برای عکس ناخن پا!

۱۳۹۳/۰۷/۱۸ ۰۹:۴۵ چاپ کد خبر: 12211

پس از کلید خوردن ماجرای انتشار تصاویر اینستاگرامی، اتفاق جدیدی که رخ داد انتشار مؤلفه های زندگی غربی در میان تصاویر هنرمندان بود.

به گزارش لنگرنیوز ، سایت روزنامه جوان نوشت:حدود یک سال پیش بود که شبکه اجتماعی تازه تأسیسی به نام اینستاگرام پای به عرصه ارتباطات دنیا گذاشت؛ قابلیت اصلی این شبکه جدید که پس از همانندهایی مانند واتس اپ، وایبر و ویچت به وجود آمده بود، انتشار تصاویر شخصی تمامی اعضای شبکه بود. در همان روزهای ابتدایی آغاز حیات این شبکه، برخی از بازیگران خانم به عنوان بدعت گذاران انتشار تصاویر خصوصی از روزمرگی های زندگی شان، قدم به این اپلیکیشن های جدید گذاشتند و هنوز مدت زمان زیادی از ورود این افراد نگذشته بود که سایر همکارانشان هم پس از دیدن اقبال مردم به تماشای تصاویر خصوصی، پای به این شبکه ها گذاشتند.

حضور روزافزون هنرمندان از بازیگران گرفته تا خواننده ها به اینستاگرام بود که موج نویی از رقابت میان هنرمندانی که با واسطه حضور در فیلم ها و کنسرت هایشان در میان مردم به محبوبیت رسیده بودند، به وجود آورد و از آن روزها به بعد، یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از هنرمندان این شد که عکس جدیدشان را با چه موضوع و رویکردی تهیه کنند و در این شبکه مقابل دیدگان مخاطبانشان به نمایش دربیاورند تا بتوانند گوی سبقت لایکی را از سایر همکارانشان بربایند.
 تصاویری با پوشش های نابهنجار 
یکی از مؤلفه ای اصلی تصاویری که خانم های بازیگر در این شبکه ها به نمایش می گذارند، پوشش و حجاب نامناسب آنها در این تصاویر است. به عنوان مثال بازیگرهایی که در سریال ها و فیلم های تلویزیونی با حجاب کامل و گاه چادر در مقابل دیدگان مردم قرار می گرفتند، به ناگاه در تصاویر منتشر شده اینستاگرامی از چنان پوشش و آرایشی استفاده می کردند که گاه بیننده اگر به نام بازیگر نگاهی نمی کرد، نمی توانست متوجه شود این خانم بزک و دوزک کرده کدام یک از هنرمندان سینما و تلویزیونی است که با سریال ها و فیلم هایش، مخاطبان را پای تماشا نشانده. بگذریم از هنرمندانی که گاه کلاً قید منعیات را می زنند و با انتشار تصاویر بدون حجاب خود در این شبکه های اجتماعی موجی از تعجب را در افکار عمومی مردم ایجاد می کنند.
 گذاشتن تصویر ناخن پا در اینستاگرام
پس از کلید خوردن ماجرای انتشار تصاویر اینستاگرامی، اتفاق جدیدی که رخ داد انتشار مؤلفه های زندگی غربی در میان تصاویر هنرمندان بود. ماجرای انتشار تصاویر سگ آقای خواننده در صفحه شخصی اش در اینستاگرام که با کمال تعجب با 7 هزار لایک همراه بود از یک سو و عکس ناخن لاک زده پای خانم بازیگر با 28 هزار لایک و تصویر بازیگر مردی که خیلی هم به شهرت خود در میان مخاطبان می نازد با لباس شنا در سواحل دریا در شبکه اجتماعی، اتفاقاتی بود که تعجب بسیاری از طرفداران همین هنرمندان را هم در پی داشت. اینکه با توجه به مسئله نجس بودن سگ در فرهنگ اسلامی، آقای خواننده با انتشار تصویر سگش در شبکه اجتماعی قصد رکوردزنی لایکی دارد و خانم بازیگر پس از انتشار صدها عکس در زوایای مختلف از خود، این بار تصویر پای لاک زده اش را روی شبکه اجتماعی می گذرد و از اینها گذشته بازیگر مرد دیگری که تصویر نامناسبش با پوشش شنا را در کنار دریا به نمایش می گذارد، نشان از این دارد که سبک زندگی ایرانی و باورهای دینی و اسلامی، انگار آخرین مسئله مورد توجه برخی از بازیگرانی است که تنها به تعداد لایک های پای عکس هایشان فکر می کنند.
الگو های اینستاگرامی!
اینکه زندگی خصوصی هنرمندان مشهور برای مردم جالب توجه است و با به وجود آمدن شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیاری از مردم توانستند بدون واسطه وارد حریم های خصوصی هنرمندان محبوبشان شوند شاید در آغاز ماجرای انتشار تصاویر خصوصی را به نوعی توجیه می کرد اما اینکه برخی از هنرمندان دیگر پرده موازین شرعی و عرفی را در انتشار تصویرشان کنار زده اند و بدون هیچ دغدغه ای به انتشار این تصاویر گاه نامناسب می پردازند، اتفاقی است که نگرانی های بسیاری را به دنبال داشته است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان