کودک 7 ماهه دیلمانی در آتش سوخت

۱۳۹۳/۰۷/۱۸ ۱۱:۰۴ چاپ کد خبر: 12214

متأسفانه بر اثر آتش سوزی یک واحد مسکونی در روستای گولک از توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، یک کودک در آتش سوخت.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از درسیاهکل ، متأسفانه بر اثر آتش سوزی یک واحد مسکونی در روستای گولک از توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، یک کودک در آتش سوخت.

حسین یکتا بخشدار دیلمان در این رابطه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار درسیاهکلاظهار کرد: در ساعت 18 امروز (پنج شنبه) یک واحد مسکونی در روستای گولک دچار آتش سوزی شد.

وی در رابطه با جزئیات این حادثه گفت: در هنگام آتش سوزی یکی از  پسران 7 ماهه خانواده آقای «ا – ز» داخل خانه بود.  پس از اینکه مادر خانواده متوجه این آتش سوزی می شود، برای اینکه بتواند فرزند خود را از چنگال شعله های آتش رهایی بدهد به داخل خانه رفته و خود نیز دچار حریق می شود.

بخشدار دیلمان با بیان اینکه متأسفانه این کودک بر اثر شدت آتش سوزی در درون خانه می سوزد، تصریح کرد: پس از خاموش شدن آتش، کودک این خانواده پنج نفره از خانه بیرون آورده شد، اما چیز زیادی از وی باقی نمانده بود.

یکتا در رابطه با آخرین وضعیت «ن – م» مادر خانواده خاطرنشان کرد: وی به دلیل شدت سوختگی در ابتدا به بیمارستان لاهیجان اعزام شد و از آنجا نیز برای رسیدگی بهتر به وضعیت وی، به بیمارستان رشت منتقل شد.

وی در رابطه با دلیل این آتش سوزی گفت: این حادثه بر اثر آتش گرفتن چراغ خوراک پزی اتفاق افتاده است.

بخشدار دیلمان ابراز کرد: این خانواده دو فرزند پسر دیگر نیز دارد که در هنگام آتش سوزی به همراه پدر خود در منزل نبودند.

یکتا تصریح کرد: پس از اعلام آتش سوزی، آتش نشانی و نیروی انتظامی دیلمان به محل وقوع حادثه اعزام شدند، اما قسمت های زیادی از این منزل مسکونی در آتش سوخت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان