تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست دو بر یک مقابل تایلند شروع ضعیفی در مسابقات قهرمانی آسیا داشت.

به گزارش لنگرنیوز ، اولین دیدار تیم فوتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنج شنبه) به وقت تهران در کشور میانمار برگزار شد. شاگردان دوستی مهر در این دیدار که از گروه A برگزار شد به مصاف تایلند رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تایلند تمام شد.

تیم ملی جوانان ایران در این مسابقه با ترکیب مهدی امینی، میثم جودکی، سعید آقایی(۶۹ علی قلی زاده)، یوسف سیدی، علی هزامی، مجید حسینی، سرلک، سعید عزت اللهی(۸۵سیاوش حق نظری)، امیرحسین مظلوم، روشندل و صادق محرمی(۶۵ حسین مهربان) به میدان رفت.

امیر مظلوم در دقیقه ۱۵ گل ایران را به ثمر رساند. شاگردان دوستی مهر در این نیمه کاملاً بر بازی مسلط بودند و بارها روی دروازه تایلند خطر ساز شدند.

با آغار نیمه دوم بازی کمی متعادل شد تا اینکه در دقیقه ۶۴ تایلند توانست دروازه تیم کشورمان را باز کند. در شرایطی که عزت اللهی و سیدی ۲ بار تیر دروازه تایلند را به لرزه درآوردند اما این تایلند بود که روی یک ضد حمله و اشتباه فاحش دروازه بان ایران در دقیقه ۸۲ برای دومین بار دروازه شاگردان دوستی مهر را باز کنند.

در دیگر دیدار همزمان و از گروه C تیم کره جنوبی حریفش ویتنام را با ۶ گل شکست داد.

ایران در بازی دوم خود روز شنبه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف یمن می رود. ۴ تیم اول این رقابت ها مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ نیوزلند را دریافت می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان