به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، انباشت زباله های روستای خمیران انزلی بلای جان ساکنان این منطقه گردیده و متاسفانه در چند سال اخیر طبیعت سرسبز روستای خمیران بندر انزلی با انبوهی از زباله انباشته شده و شیرابه های این حجم از زباله و دفن غیراصولی آن ها در دل طبیعت، سلامت اهالی این روستا را به خطر انداخته است.

بعد از انتشار خبری در مورد مسئله خمیران در حدود سه ماه پیش و پیگیری های خبرنگار فارس در انزلی، دادستان این شهرستان بصورت حضوری از وضعیت محل کارخانه کمپوست در روستای خمیران دیدن کرد و برای رفع این معضل زیست محیطی به مسؤولان مربوطه تذکرات لازم و همچنین دستور پیگیری بیشتر جهت رفع آن را خواستار شد.

حال بعد از گذشت سه ماه و باتوجه به تغییر تحولاتی که در ترکیب شورای شهر انزلی و همچنین شهرداری انزلی به وجود آمد باعث دلگرانی مجدد مردم آن روستا گشته که مبادا مجددا این موضوع به فراموشی سپرده شود.

برهمین اساس عظیم نوحی دادستان انزلی در گفت وگو با خبرنگار فارس وی با بیان اینکه اولویت شهرداری و شورای شهر بندرانزلی مسئله خمیر آن باشد، اظهار کرد: شهردار انزلی فرقی نمی کند چه کسی باشد هر کسی مسؤولیت پذیرفت باید نسبت به وضعیت نامطلوب کارخانه بازیافت خمیران دغدغه و برنامه داشته باشد و برای رفع این معظل زیست محیطی سعی و تلاش کند، بنده همچنان پیگیر این مسئله هستم و آنرا رها نمی کنم.

گفتنی است صبح امروز مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندر انزلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «شعبان جعفری» با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر انزلی انتخاب شد و همچنین مهدی خلیلی با هفت رای و به اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر، به عنوان سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب شد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان