با هر قیمتی پرسپولیس را می خرم

۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۱۰:۱۶ چاپ کد خبر: 12290
مالک باشگاه استیل آذین تهران گفت: محدودیت بودجه ای برای خرید سهام باشگاه پرطرفدار پرسپولیس تهران ندارم و در صورت عرضه قانونی سهام این باشگاه در بورس، بیشترین قیمت را برای خرید این باشگاه پیشنهاد خواهم کرد.
به گزارش لنگرنیوز ، حسین هدایتی، روز پنجشنبه در حاشیه نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران که در شهر محمودآباد برگزار شد، افزود: به رغم آن که تمایلی به تیمداری در فوتبال ایران ندارم، اما اگر بار دیگر بخواهم در کشورم وارد دنیای فوتبال شوم، فقط پرسپولیس را انتخاب خواهم کرد.
وی بیان کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت باید مقدمات عرضه سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در بورس فراهم کند که در آن صورت همه توان خود را برای خرید سهام این باشگاه با بالاترین قیمت به کار خواهم گرفت.
مالک باشگاه استیل آذین تهران به روند خرید سهام تیم فوتبال «ختافه» اسپانیا اشاره کرد و گفت: مذاکرات اولیه برای این انتقال انجام شده و با تکمیل بررسی تیم های کارشناسی، سهام این باشگاه خریداری خواهد شد.
هدایتی افزود: یکی از نگرانی هایی که موجب کندی روند خرید سهام ختافه شده، جایگاه نازل این تیم در جدول رده بندی لیگ اسپانیا و احتمال سقوطش به لیگ پایین تر است.
وی ادامه داد: قطعی شدن خرید سهام ختافه، به تسریع در حرفه ای شدن فوتبال ایران کمک فراوانی کرده و راه ورود بازیکنان مستعد ایرانی را به سطح اول فوتبال جهان هموارتر خواهد کرد.
مالک باشگاه استیل آذین تهران گفت: بازیکنان ایرانی دارای قابلیت های فنی بالایی هستند، اما نداشتن تیمی مناسب در فوتبال جهان برای ارائه این توانمندی ها سبب از بین رفتن ظرفیت زیاد این بازیکنان شده است.
هدایتی همچنین از راه اندازی قریب الوقوع آکادمی باشگاه استیل آذین خبر داد و اظهار داشت: این آکادمی، زیر نظر بازیکنان مطرح سال های دور فوتبال ایران مانند علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان، آتیلا حجازی و چندین بازیکن نامدار دیگر بزودی فعالیت خود را آغاز می کند.
وی بیان کرد: فعالیت این آکادمی ابتدا در تهران و سپس در دیگر نقاط کشور ادمه خواهد یافت که امیدواریم از این طریق بتوانیم فوتبالیست های جوان و مستعد استان ها را شناسایی و به سطح اول فوتبال جهان معرفی کنیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان