یکی از چهره های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ملاقات رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با رئیس باشگاه رئال مادرید بوده است.

به گزارش لنگرنیوز ، حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه بهروز منتقمی سرپرست باشگاه راهی اسپانیا شدند تا ضمن ملاقات با پرز رئیس باشگاه رئال مادرید ترتیب یک دیدار دوستانه بین دو تیم پرسپولیس  و رئال مادرید را بدهند.

این ملاقات انجام شد و سایت باشگاه پرسپولیس هم گزارش تصویری از ملاقات سیاسی با پرز منتشر کرد اما سوال اینجاست ملاقات با رئیس یکی از باشگاه های بزرگ فوتبال جهان چگونه انجام شده است؟ آیا سیاسی که مدت زیادی از حضورش در فوتبال نمی گذرد آنقدر وزن پیدا کرده که رئیس باشگاه رئال او را به حضور می پذیرد یا این دیدار به خاطر ارتباطات غیرفوتبالی انجام شده است.

شنیدیم که فرض دوم به واقعیت نزدیک تر است و امیرحسین جهانشاهی که از سرمایه گذاران اصلی شبکه ماهواره ای فارسی زبان من و تو است عامل اصلی برگزاری این ملاقاتها در اسپانیا بوده است.

سرمایه گذار شبکه فارسی زبان من و تو که یک شبکه ضد نظام جمهوری اسلامی است اکنون ارتباط نزدیکی با بالاترین مقام باشگاه پرسپولیس پیدا کرده و رئیس هیات مدیره این باشگاه را به دیدار پرز می برد.

عکس جهانشاهی را می توانید در گزارش تصویری زیر مشاهده کنید.

جهانشاهی همان فردی است که گفته می شود نفوذ زیادی در جامعه بهائیان دارد و در عکس های زیر هم او در سمت چپ پرز ایستاده و سیاسی در سمت راست پرز قرار گرفته است.

گزارش تصویری این ملاقات را که توسط جهانشاهی پایه ریزی شده است را سایت باشگاه پرسپولیس منتشر کرده است. امیرحسین جهانشاهی یکی از چهره هایی است که گفته می شود ارتباطاتی هم با موساد دارد و ظاهرا تابعیت دوگانه فرانسوی اسرائیلی دارد!

به این ترتیب مشخص نیست که حمید رضا سیاسی با اجازه کدام نهاد مسئول با چنین فردی ملاقات داشته و زمینه ساز برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید هم شده است.

با توجه به اینکه زمینه ساز دیدار رئال و پرسپولیس یک چهره ضد نظام جمهوری اسلامی است این مسابقه شاید برگزار نشود زیرا ارتباطات غیر متعارف زمینه ساز ارتباط دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید شده است.

البته شاید جهانشاهی عامل اصلی دیدار پرسپولیس و رئال نباشد اما قطعا او نقش بسزایی در ملاقات سیاسی با پرز داشته و دارد که در این عکس ها اینگونه در کنار پرز ایستاده است.

دور سر جهانشاهی با دایره قرمز مشخص شده است.

1

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان