یک روزنامه صهیونیستی با ذکر چند مثال از تناقضات رفتاری نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی را بزرگترین دروغگوی دنیا خواند.

به گزارش لنگرنیوز ، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در سرمقاله (شنبه) خود به تناقضات گفته های برخی مقامات اسرائیلی پرداخته و از آن انتقاد کرد.

در این مقاله آمده است که حکومت اسرائیلی در یک تناقض با خودش زندگی می کند، از یک سو در ظاهر دولت توافق ملی فلسطین را با ریاست «رامی الحمدالله» را می کوبد و از سوی دیگر در خفا با این دولت توافقاتی دارد. هاآرتص پس از این مقدمه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بارزترین استاد دروغگویی در جهان لقب می دهد.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه می نویسد که چاره ای در مقابل رژیم صهیونیستی جز برقراری رابطه به دولت فلسطین و شناسایی آن در جامعه بین الملل وجود ندارد. هاآرتص می افزاید: نتانیاهو در طول چندین ماه جنگی دیپلماتیک علیه دولت وحدت ملی و شناسایی آن به راه انداخت و آن را محکوم کرد و حتی به جهانیان اعلام کرد که این دولت، حکومت حماس است و حماس تروریسم است اما این اظهارات نتانیاهو مانع از آن نشد که به وزاری این دولت اجازه دهد از گذرگاه اسرائیلی «ایزر» وارد غزه شوند و نشست خود را در آن برگزار کنند.

هاآرتص سپس اعلام می کند که این اظهارات نتانیاهو همچنین مانع از آن نشد که با نظارت واسطه های سازمان ملل با دولت توافق ملی بر سر یک تیم نظارتی برای ورود مواد بازسازی غزه توافق نشود.

هاآرتص در نهایت نتیجه می گیرد که رژیم صهیونیستی فعلا چاره ای جز همکاری با دولت توافق ملی فلسطین ندارد اگر چه خواست قلبی آن تحریم این دولت باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان