رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام اینترنتی عتبات دانشگاهیان از روز یکشنبه (۲۰ مهرماه) در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آغاز دهمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از ۲۰ لغایت ۲۶ مهرماه می توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در مجموع ۴۲۰۰ نفر از دانشگاهیان از هشتم آبان تا دهم دی ماه(مصادف با ماه های محرم و صفر) به عتبات اعزام خواهند شد که بعد از اتمام زمان ثبت نام،مراسم قرعه کشی ۲۹ مهرماه انجام می شود و نتایج آن نیز در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

فقیهی خاطرنشان کرد: هزینه سفر به صورت هوایی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و زمینی نیز حدود ۹۰۰ هزار تومان است که البته هزینه ها با توجه به دوری و نزدیکی به مرز در شهرستان های مختلف متفاوت خواهد بود.

وی افزود:دانشگاهیان اعم از پسران،دختران مجرد با یکی از محارم،زوج های دانشجو،اساتید و کارمندان دانشگاه ها می توانند همراه با اعضای خانواده شان(حداکثر ۴ نفر) برای عتبات ثبت نام کنند و همچنین کسانی که دوره های قبل در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کرده یا اعزام شده اند نیز می توانند در این دوره ثبت نام و اعزام شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

فقیهی گفت:با هماهنگی های صورت گرفته ما بین ستاد و بانک تجارت به زائرین عتبات دانشگاهیان یک میلیون تومان وام قرض الحسنه عتبات اعطا خواهدشد که این وام فقط به زائر اصلی و همسر تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است زائرین عمره گزار ۹۳ هم که قبلا جهت اعزام با مدیر کاروان خود هماهنگ کرده بودند نیز باید با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اینترنتی عتبات اقدام کنند.

همچنین نشست خبری ثبت نام عمره دانشگاهیان سه شنبه مورخ ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و مشخص شدن تعداد سهمیه عمره دانشگاهیان، نشست خبری روز سه شنبه مورخ ۲۲/۷/۹۳ با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد، در دفتر مرکزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

تاریخ و نحوه ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عمره، میزان سهمیه،قرعه کشی،شرایط اعطای وام،ایام اعزام و دیگر مسائل اجرایی و فرهنگی عمره دانشگاهیان سال جاری در همین نشست خبری اعلام خواهد شد.

گفتنی است دانشگاهیان متقاضی اعزام به عمره می توانند، جزئیات ثبت نام و اعزام را از اخبار سایت لبیک پیگیری کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان