جواد پور اظهار کرد : تا امروز سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان لنگرود 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 5 درصد از برنامه زمانبندی شهرستان جلوتر قرار داریم .





سید رضا جوادپور در گفت و گو با لنگرنیوز در خصوص اخرین وضعیت سرشماری کشاورزی گفت : همزمان با سراسر کشور طرح سرشماری عمومی کشاورزی از 5 مهر با 20 مأمور آمارگیر در شهرستان لنگرود با همکاری خوب مردم و کشاورزان بهره بردار شروع شده است .



فرماندار شهرستان لنگرود افزود : مأموران آمارگیر در 215 آبادی دارای سکنه و خالی از سکنه در حال اجرای سرشماری کشاورزی می باشند که تاکنون در 59 روستا عملیات اجرای سرشماری 80 تا 100 درصد پیشرفت داشته است .



جواد پور اظهار کرد : تا به امروز سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان لنگرود 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 5 درصد از برنامه زمانبندی خود جلو تر قرار داریم.



مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان لنگرود ضمن تشکر از همکاری دهیاران ، اعضای شورای اسلامی ، هیئت امناء ، معتمدین ، بسیجیان در امر سرشماری با مأموران آمارگیر گفت : کشاورزان و بهره برداران با ارائه آمارهای درست و دقیق به مأموران آمارگیر نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر سرشماری و برنامه ریزی اقتصادی مبتنی بر کشاورزی دارند و با دادن اطلاعات نادرست در برنامه ریزی کشور و ارائه خدمات به کشاورزان دچار مشکل خواهیم شد .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان