در حال حاضر یکی از فرهنگیان که به عنوان مدیر نیز مشغول به خدمت است گزینه اصلی بخشداری مرکزی می باشد و طبق آخرین شنیده ها تمام مراحل به جز صدور حکم باقی مانده است.

به گزارش لنگرنیوز ، پس از کش و قوس های فراوان در خصوص تعیین بخشداری مرکزی لنگرود سرانجام یکی از مدیران فعلی شهرستان راهی بخشداری خواهد شد.

حدود 5 ماه پیش بود که با حرف و حدیث های زیاد رحیم رحیمی بخشداری فردی که کمتر ازیک سال به عنوان بخشدارمرکزی فعالیت نمود به شهرستان دیگری منتقل شد و معاون عمرانی فرماندار تاکنون به عنوان سرپرست بخشداری لنگرود مشغول به فعالیت است.

بعد از تغییر دولت افرادی خود را داعیه این پست میدانستند و به واسطه های فراوان در تلاش بودند که برخی افراد داخلی هم حامیان این افراد بودند که در هر صورت این کار انجام نشد .

ولی بر طبق آخرین شنیده ها افراد مورد نظر در تلاش هستند تا مزد زحمت و تلاش انتخاباتی خود برای این دولت را در هر صورت به دست آوردند که در حال حاضر هم بر روی پست های بزرگتری دست گذاشته اند که ... بعد ها منتشر خواهیم کرد .

در حال حاضر یکی از فرهنگیان که به عنوان مدیر نیز مشغول به خدمت است گزینه اصلی بخشداری مرکزی می باشد و طبق آخرین شنیده ها تمام مراحل به جز صدور حکم باقی مانده است.

دلیل توقف برای اعلام حکم این مدیر فرهنگی جایگزینی فردی در پست وی می باشد که تاکنون افراد زیادی خود را برای به دست گرفتن آن پست آماده کرده اند.

طبق آخرین گفته ها معاونین آن اداره گزینه های اصلی برای تصدی مدیریت آن اداره می باشند ولی در این بین افراد دیگری توسط واسطه ها بیشتر از معاونین خوشبین تر هستند .

در هر صورت بهتر است تا تکلیف بخشداری مرکزی هم مشخص شود تا کارهای مردم سریعتر انجام شود تا معاون عمرانی فرماندار هم بتواند تمرکز خود را بیشتر بر روی کارهای محوله کند که البته وی نشان داده است که در تمام شرایط خدمت رسانی خود را به مردم ادامه می دهد که جای تقدیر دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان