نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ویلاسازی در اراضی کشاورزی به تولید کشور آسیب می زند و سبب نابودی چای، منابع طبیعی، کشاورزی و برنج می شود.

به گزارش لنگرنیوز ، ناصر عاشوری در مراسم افتتاح فاز نخست مسکن مهر 24 واحدی امام حسن مجتبی(ع) فومن، با بیان اینکه بنیاد مسکن بیش از 80 درصد روستائیان را صاحب مسکن کرده است، اظهار کرد: این نهاد علاوه بر تسهیلات باید بر چگونگی ساخت و ساز روستاها نظارت داشته است.

وی افزود: اجرای طرح هادی، ساماندهی اسناد و املاک کشاورزی و تولید اسناد از خدمات شایسته بنیاد مسکن است که برای کشور برنامه ریزی شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست لایحه ای را برای مجلس تنظیم کنند تا برای امور روستائیان متولی داشته باشیم و گفت: به عنوان کارشناس بنیاد مسکن متولیان خوبی باشید و به عنوان ارشد اراضی و املاک را ساماندهی و مدیریت کنید.

عاشوری با بیان اینکه در استان های گلستان و مازندران اراضی و زمین ها در حال تخریب است، تصریح کرد: مخالف این مهم هستیم زیرا دولت هزینه زیادی در این زمینه انجام داده است، ویلاسازی در اراضی کشاورزی به  تولید کشور آسیب می زند و سبب نابودی چای، منابع طبیعی، کشاورزی و برنج می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن متولی روستاها باشد، تاکید کرد: به روستاها امکانات مانند آب و گاز داده شد اما روستائیان وارد کلانشهذها می شوند، در گذشته 30 درصد مردم در شهر و 70 درصد روستانشین بودند اما امروز این آمار برعکس است.

به گزارش تسنیم، فاز نخست 24 واحدی مسکن مهر این شهرستان با حضور آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  به بهره برداری رسید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان