نمایش «خشکسالی و دورغ» نوشته و کار محمد یعقوبی، روز پنجشنبه اول آبان در لنگرود به روی صحنه می رود.





به گزارش لنگرنیوز به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایش که پیش از این چند بار به کارگردانی خود یعقوبی در ایران و خارخ از ایران و هر بار با استقبال تماشاگران روبرو شده است، این بار در لنگرود به روی صحنه می رود.



وی افزود: خشکسالی و دروغ یک نمایش کمدی - تراژدی است که زن ها و مردهایش توپ های تقصیر را به زمین همدیگر انداخته تا خود را از هر گونه عیب و ایرادی مبرا سازند.



مقدسی ادامه داد: داستان نمایش در باره زوج وکیلی به نام امید و آلا است که به ظاهر زندگی آرامی دارند تا  اینکه با ورود میترا (زن سابق امید) به منظور قبول یک پرونده کاری اوضاع قدری پیچیده می شود.



وی تصریح کرد: این نمایش با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار خواهد شد و علی سرابی، احمد مهرانفر، باران کوثری و آیدا کیخایی در خشکسالی و دروغ ایفای نقش خواهند کرد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در پایان گفت: این نمایش روز پنجشنبه اول آبان در دو سانس 17:30 و 20:30 در سالن نمایش این اداره به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به لوازم ورزشی سرخ آبی، واقع در اول جاده چمخاله، جنب بانک سپه مراجعه نمایند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان