به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج کشاورزی و بسیج رسانه شهرستان رشت با اشاره به جایگاه مهم رسانه در دنیای امروز اظهار کرد:امروز اهمیت  و نقش رسانه  در پیشبرد اهداف انقلاب برکسی پوشیده نیست و با توجه به هجمه های رسانه ای دشمنان، با قدرت قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه  تمام نقشه های استکباری در غرب علی رغم عده و عده دشمن با شکست مواجه شد، گفت: بسیج رسانه، تربیت کادر رسانه در  تراز انقلاب در مسیر ترویج و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را در پیش گرفته است.

  پارسا با تأکید بر نقش مطالبه گری رسانه ها و اهمیت انتقادات رسانه ای در پیشرفت کشور افزود: علی رغم اینکه رسانه ها قدرت مطالبه گری دارند اما انتقادات سازنده در پیش بگیرند چراکه قطعاً انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی.

مسؤول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز رسانه باید امید را به جامعه تزریق کند و با قدرت مطالبه گری مسئولین را پای کار بیاورد، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان گیلان با مطالبه گری در حوزه های مختلف موفق به تشکیل گروه جهادی و هیئت اندیشه ورز شده است.

بسیج رسانه و بسیج کشاورزی دو بازوی توانمند در تحقق مطالبات کشاورزان

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه با تبریک ایام خبرنگار و تسلیت ایام حزن و عزای سیدالشهدا (ع) اظهار کرد:بسیج کشاورزی و بسیج رسانه دو قشر اثر گزار در جامعه هستند که  توسط سازمان بسیج ابلاغ و ایجاد شد.

سید اکبر قاسمی با بیان اینکه طرح بسیج همگام با کشاورز، کشت و زراعت برنج و جلوگیری از تغییر کاربری ها از کارهای انجام شده در بسیج کشاورزی بوده است، گفت: ایجاد خلل در امنیت غذایی کشور از اهداف شوم دشمنان بوده که با ورود خوب بسیجیان در طرح همگام با کشاورز و همکاری با کشاورزان این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در مسیر از دست دادن خودکفایی برنج بودیم که ورود تخصصی بسیج کشاورزی مانع آن شد، افزود: بسیجیان متخصص ما همگام با کشاورزان به عنوان مربی در کنار کشاورزان قرار گرفتند تا باری از دوش آنان برداشته شود مربیانی که  از دل خود کشاورزان و از جنس کشاورزان بودند و  امید را در دل کشاورزان زنده کردند.

قاسمی با ابراز تأسف از سو مدیریت هایی که منجر به  تغییر کاربری ها در گیلان شده است، بیان کرد: با همت بسیجیان جهادی و  کشاورزی  اتفاقات مبارکی در حال رقم خوردن است چرا که بسیج کشاورزی باهمت خود در طرح همگام با کشاورز در مراحل کشت، داشت و برداشت در کنار آنان بوده تا بازغی از مشکلات آنان کم کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  با بیان اینکه بسیج کشاورزی و بسیج رسانه دو بازوی توانمند در کنار هم بوده تا باری از مشکلات مردم به ویژه کشاورزان برداشته شود، افزود: ورود بسیج رسانه استان به موضوعات و مطالبات کشاورزان و حساسیت آن ها در بحث تغییر کاربری ها می تواند مسیر پیشرفت کشور و جلوگیری از سوء مدیریت در تغییر کاربری ها را هموار کند.

قاسمی با بیان اینکه اوایل انقلاب مربیان جهاد در مسجد همواره به آموزش کشاورزان می پرداختند که متأسفانه امروز این ارتباط وجود ندارد، گفت: به نظر می رسد در فرآیند کاری جهاد از مسجد فاصله گرفته و کارکردهای مسجد را در مسیر آموزش همگانی کشاورزان  در نظر گرفته نمی گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی  رشت با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز در هر دو مجموعه بسیج رسانه و بسیج کشاورزی لازم و ضروری است، تصریح کرد: امروز به این دلیل که بسیج رسانه از نگاه مردم حرف می زند جایگاه خود را پیداکرده چراکه  واقعیت ها را به مردم انعکاس می دهد و مردم به آن ها اطمینان دارند.

به گزارش فارس میلاد ابراهیمی به عنوان مسؤول بسیج رسانه شهرستان رشت معرفی و از عباس رنجی نیز تکریم شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کاغذی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان