قاسم نیک پی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه شهر چاف و چمخاله همواره محیطی دلنشین و شاد برای مسافران و گردشگران بوده، اظهار کرد: در طول سال میزبان و شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی در چاف و چمخاله جهت استفاده از طبیعت بکر و ظرفیت های این شهر هستیم که سواحل این شهر در کشور زبانزد است.


وی با بیان اینکه در طی ۱۷ ماه گذشته، وجود ویروس کرونا بسیاری از معادلات را بر هم زد، گفت: در راستای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا، تصمیماتی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده که شهرداری ها نیز موظف به اجرای آن هستند.


سرپرست شهرداری چاف و چمخاله با بیان اینکه تفرجگاه ها، سواحل و اماکن گردشگری این شهر تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: از همه شهروندان، مسافران و گردشگران درخواست داریم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی علاوه بر حفظ سلامتی خود در حفظ سلامتی دیگران نیز سهیم باشند تا کرونا بیش از این خانواده ها را داغدار نکند.


نیک پی با بیان اینکه شهرداری ها از جمله نهادهایی هستند که در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند از شهروندان چاف و چمخاله و همه مراجعه کنندگان خواست در حین مراجعه به شهرداری یا بازار و انجام کارهای روزانه ضروری از ماسک و ملزومات بهداشتی استفاده کنند.


انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان