کاربران توییتر از این پس می توانند از طریق شناسه اپل یا گوگل خود به حساب کاربری شان در این شبکه اجتماعی وارد شده یا یک حساب جدید باز کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر به تازگی دو راه جدید را برای ورود افراد به حساب کاربری شان تعریف کرده است. شما از امروز می توانید به منظور دسترسی به این سرویس از طریق نرم افزار موبایل یا نسخه وب از شناسه گوگل خود استفاده کنید.
 
علاوه بر این کاربران دستگاه های مجهز به iOS نیز می توانند به منظور ورود به حساب توییتر خود از شناسه اپل استفاده کنند و این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده ای نه چندان دور امکان استفاده از این ابزار ورود را برای نسخه وب خود نیز آماده کند. همچنین امکان استفاده از سرویس اپل و گوگل برای ساخت حساب کاربری جدید نیز فراهم است.
 
 
 
از میان این دو گزینه جدید که توسط توییتر به کاربران ارائه شده است، ورود با استفاده از شناسه اپل جذاب تر به نظر می رسد. اپل در کنفرانس WWDC 2019 این قابلیت را به عنوان جایگزینی برای ورود به سرویس های مختلف به جای استفاده از حساب کاربری فیس بوک و گوگل معرفی کرد.
 
این کمپانی مدعی شده است که ورود به حساب کاربری با استفاده از شناسه اپل از ردیابی کاربران جلوگیری کرده و به شما این امکان را می دهد که از طریق ایجاد ادرس های ثانویه ای که هر پیامی را از نرم افزارها و سرویس ها به صندوق ورودی عادی شما فروارد می کنند، ایمیل خود را پنهان کنید.
 
در هر صورت امکان ورود به حساب کاربری یا ساخت آن با استفاده از شناسه های گوگل و اپل در توییتر می تواند استفاده از این نرم افزار را برای کاربران جدید آسان تر کند. با این حال باید به خاطر داشته باشید که می توانید با استفاده از سرویس ورود به حساب کاربری توییتر به برخی از وب سایت ها دسترسی پیدا کنید و به همین دلیل ممکن است به صورت اختصاصی به حساب کاربری توییتر احتیاج پیدا کنید.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توییتر

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان